נגע סרטני באף
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, יש לי נגע - פצע על האף . בוצע נתוח להסרתו ובדיקת ממאירותו. התשובה שקיבלתי היא שהנגע ממאיר ויש להמשיך ולהוריד עד להגעה לגבולות שאינם ממאירים . מה אפשרויות הטיפול ? , שמעתי שיש שיטה של moss surgery מהי? איפה ניתן לבצע אותה ? ומה יתרונותיה ? האם יש שיטות נוספות ?
לאימי יש נגע באף ולאחר ביופסיה נאמר לה שזה נגע סרטני ועליה לעבור ניתוח נוסף האם יש דרך נוספת על מנת שהאף לא יתעוות?
אני עברתי את התהליך. לצערי הרופאים לא ידעו אותי על תהליך MOSS בהתחלה עברתי 2 ניתוחים בפנים וכל פעם נאמר לי שצריך לעבור עוד נתוח כי לא הורידו את כל הנגע . רק בנתוח השלישי דוקא רופא המשפחה ידע אותנו על תהליך MOSS . עלה לנו 800 שח באופן פרטי ( כללית מושלם ) אך גמרנו עם הסיוט.