סרטן עור אצל אימי
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור אני פונה אליך בשאלה על מחלתה של אימי. היא אובחנה עם מחלת סרטן העור לפני כ-10 שנים. על הגוף שלה יש כתמים אדומים שמתקלפים ובחום מגרדים. היא טופלה קצת בבי"ח בילינסון בזמנו ולא מצאו בשבילה פתרון חוץ מפובה והיא לא רצתה לעבור את הטיפול כי פחדה. כיום אחרי 10 שנים התחיל אצלה דימום מאחד הכתמים שנהפך לפצע כואב שמדמם כל הזמן. השאלה שלי היא איך אפשר לעזור לה והאם יש לך מישהו להמליץ לי שיטפל בה. מודה לך מראש על תשובתך מגי
לערי לא ניתן לטפל במי שאינו מעוניין בטיפול. הטיפול שהוצע בזמנו ב"בילנסון" היה כנראה נכון לזמנו. מובן שעכשיו היא צריכה הערכה מחודשת ע"י רופא עור (בכל אחת מקופות החולים) שיפנה אותה בוודאי למרפאות יעודיות בבתי החולים. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון