שאלה
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בן זוגי עבר ניתוח לפני 11 שנה עקב נקודת חן שגילו כממאירה והוציאו לו אותה מאז הוא כל שנה הולך לבדיקה כדי שיבדקו אם לא שלחה גרורות (בהתחלה כמובן הבדיקה היתה יותר מפעם בשנה) שאלתי היא האם חס וחלילה אכן יכולה להיות לזה השלכה במקום אחר ? למרות שעברו 11 שנה ושאלה נוספת: אם יש נקודות חן נוספות למרות שאני בטוחה שבודקים גם את זה בבדיקה השנתית האם הסיכוי גבוה יותר שזה יקרה שוב?
הסיכוי לגרורות ממלנומה הולך ופוחת ככל שעובר הזמן, אך אף פעם אינו 0. לגבי השומה הנוספת- כל שומה ישלבדוק לפחות פעם בשנה אצל רופא עור.כמו כן יש לשים לב להופעת נגעים חדשים על גבי העור. בריאות שלמה ד"ר נ ניר נתנזון
הסיכוי לגרורות ממלנומה הולך ופוחת ככל שעובר הזמן, אך אף פעם אינו 0. לגבי השומה הנוספת- כל שומה ישלבדוק לפחות פעם בשנה אצל רופא עור.כמו כן יש לשים לב להופעת נגעים חדשים על גבי העור. בריאות שלמה ד"ר נ ניר נתנזון