טיפולי פוריות לאחר 2 הריונות מחוץ לרחם
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 36 ויש לי 2 בנות בריאות בת 8 ובת 5.הריונות ספונטניים ולידות רגילות. כבר כשנה מנסה להיכנס להריון שלישי ולצערי נכנסתי פעמיים להריונות מחוץ לרחם בחצי השנה האחרונה חצוצרה השמאלית. עברתי כריתה של החצוצרה. למרות זאת נאמר לי שעדיין יש סיכוי גבוה להריון חוץ רחמי נוסף. אני מעוניינת להתחיל טיפולי ivf כדי להשיג את ההריון המיוחל. האם על סמך המקרה שלי יש לי אינדיקציה לקבל לכך סבסוד מקופת החולים? איך זה עובד בכלל? זה מספיק שאני מחליטה שאני לא רוצה לנסות שוב הריונות ספונטניים מהפחד שזה לא יהיה שוב מחוץ לרחם? אודה לדעתך.
אם מומחה פריון יקבע שיש לך בעיה בחצוצרות, שמצדיקה IVF, הוא יפנה אותך לקבלת אישור מהקופה.