בדיקות דם מתי צריך לעשות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב התבקשתי להשלים את הבדיקות הבאות: lupus anticoagulant beta-2-glycoprotein anticardiolipin antibodles ANA anti thyroid peroxidase anti thyroglobulin anti DNA antobodies TSH vitamin D בדיקת סקירה לצליאק כרגע נמצאת בסבב טבעי של החזרת מוקפא. אתמול הזרקתי אוביטרל ומהיום אנדומטרין 3 פעמים ביום. האם מותר לעשות עוד יומיים את הבדיקות הנ"ל או שאסור בגלל ההורמונים? כמו כן במידה והסבב לא יצליח, צריכה לחדש בדיקה של פרופיל הורמונאלי - שוב האם ניתן אחרי סבב כזה לעשות את הבדיקה או שהתוצאה תהיה מוטעית עקב ההורמונים? תודה רבה וחג שמח
אפשר לעשות, למרות שעל חלק מהבדיקות תיתכן השפעה מסוימת של ההורמונים. אם תעשי את הפרופיל בווסת, אז בד"כ ההשפעה של ההורמונים כבר לא רבה.