פרוגסטרון לפני שאיבה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום . היום צריכה לקחת דקאפפטיל במקום אוביטרל שאיבה ביום שלישי . בעלת שחלות פוליציסטיות בת 25 במשך שבועים פיורגן 200 מהיום החמישי ציטרוטייד נצפו כ 30 זקיקים בבדיקת דם E2 20400 Lh 0.7 פרוגסטרון 10.4 האם הפרוגסטרון הגבוהה פוגע בסיכויי ההשררשה בזמן החזרת העוברים ? האם יתכן גם פגיעה בביציות ? מאוד מוטרדת מעניין ההחזרה . תודה שלום . היום צריכה לקחת דקאפפטיל במקום אוביטרל שאיבה ביום שלישי . בעלת שחלות פוליציסטיות בת 25 במשך שבועים פיורגן 200 מהיום החמישי ציטרוטייד נצפו כ 30 זקיקים בבדיקת דם E2 20400 Lh 0.7 פרוגסטרון 10.4 האם הפרוגסטרון הגבוהה פוגע בסיכויי ההשררשה בזמן החזרת העוברים ? האם יתכן גם פגיעה בביציות ? מאוד מוטרדת מעניין ההחזרה . תודה
בד"כ כאשר יש זקיקים רבים, ההשפעה לרעה של הפרוגסטרון היא כנראה יותר על הרירית מאשר על הביציות.