ביטול cycle
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בת 34 עם שחלות פוליציסטיות. התחלתי מחזור של Ivf עם 100-150 פיורגון. המחזור בוטל ב 4.2 לאחר שהיו המון זקיקים אבל קטנים - הכי גדולים 13-14ממ. מאז אני ממתינה למחזור שלא הגיע 6.3. אשמח לדעת, אם קיימנו הרבה יחסי מין, האם יתכן הריון בכל זאת? או שפשוט הגוף עוד לא נפטר מכל ההורמונים ולכן עדיין לא היה מחזור? האם הזקנים פשוט הפכו למעין ציסטה עד המחזור הבא?
לקריאה נוספת והעמקה
אם בייצת יש סיכוי להיריון, למרות שהסיכוי לא גבוה. כדאי לעשות בדיקת אולטראסאונד ובדיקת דם לאסטרדיול ופרוגסטרון. כך תדעי אם בייצת ואם יש סיכוי שהווסת תגיע בקרוב.
(מספר מקשר)