הפריית מבחנה ותרומת ביצית מעל גיל 45
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפי מה שהבנתי הפריית מבחנה אחרי גיל 45 לא מומלצת בגלל כמות ההורמונים שיש לקחת לפני ההפרייה. מדוע אם כן ממליצים על תרומת ביצית וגם בהליך זה צורכים הורמונים רבים?
לקריאה נוספת והעמקה
הפריית מבחנה אחרי גיל 45 לא מומלצת בגלל הסיכוי הקלוש להצליח ולא בגלל מתן ההורמונים. תרומת ביצית אינה מצריכה טיפול הורמונלי לנתרמת וניתן להחזיר את העוברים על בסיס הביוץ הטבעי (אם עדיין יש כזה).
(מספר מקשר)
לפי מה שהבנתי מהרופאה שלי נדרש מתן הורמונים בתרומת ביצית כדי להפסיק את המחזור שלי ולהכין את רירית הרחם לקליטת העוברים ומדובר בכמות הורמונים לא מבוטלת