שלום פרופסור זיידמן !-יש לי שאלה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 27 ויש לי אנדומטריוזיס לפני כ-4 חודשים היה ה- ivf האחרון (היה גירוי יתר-קשה). מאז יש לי ציסטה-אנדומטריומה - שהיתה בגודל 3.5 ס"מ וקטנה ל-2 ונעצרה שם. אני נוטלת גלולות .אבל- לא עובר יותר מ-10 ימים ויש לי דימומים בכמות של מחזור. וזה חוזר על עצמו כמה וכמה פעמים השאלה האם זה קשור לאנדומטריומה? זה מטריד מאד התופעה הזו.! מה עליי לעשות? בנוסף גם יש לי כאבים מהציסטה ובאגן. ושאלה נוספת -אם אעשה עוד שאיבה האם אנדומטריומה כזו עלולה להפריעה?
הדימומים קשורים כנראה לגלולות ולא לאנדומטריומה. יתכן ואת זקוקה לסוג אחר של גלולות. אנדומטריומה עלולה להפריע בשאיבה, אבל בד"כ הרופא מסתדר.