ivf טיפול ראשון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני ובעלי כבר שנתיים מנסים להיכנס להריון, שנה טבעי, שנה של הזרעות ועכשיו מתחילים הפריות. לקראת הטיפול הראשון לא נעשתה בדיקת אולטראסאונד והרופא שלי הורה להתחיל שבועיים לפני המחזור זריקות דקפפטיל. מנסיון שלי לפני ההזרעות היו בודקים אם יש ציסטות ואם כן לא מתחילים בטיפול. הפעם לא בדקו אם יש לי ציסטות ואני אמורה להתחיל בזריקות דקפפטיל,במידה ויש לי ציסטה כתוצאה מהטיפול האחרון האם זה יכול להיות מסוכן? בדר"כ אחרי סבב של הורמונים בהזרעות היו לי ציסטות.
לקריאה נוספת והעמקה
אם עשית טיפול בחודש האחרון אז עדיף לעשות אולטראסאונד על מנת לוודא שאין ציסטות בשחלות.
(מספר מקשר)