ביציות עם ווקואלות בגיל 28
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופסור אנחנו אחרי IVF ראשון עקב בעיית זרע. אני בת 28 ובעלי בן 31. אחרי פרוטקול קצר סטנדרטי של גונל (במינון 125 שאחרי 4 ימים עלה ל150) וצטטרויד, נצפו באולרסאונד 17 זקיקים. נשאבו 10 ביציות. 5 מהן לא היו בשלות ונוצרו רק 2 הפריות באיכות לא טובה. כל הביציות הופרו בICSI. מה לדעתך יכולה להיות הסיבה שבגיל 28, עם FSH נמוך ותגובה טובה להורמונים, יש לי ביציות כה גרועות? האם זה משהו שיכול להשתנות במחזור טיפול הבא או שעליי להתחיל לחשוב על תרומת ביצית? תודה רבה מראש הדר
יתכן שיש בעיה מולדת בביציות שלך, אך באותה מידה יתכן והפרוטוקול לא התאים לך או שמועד השאיבה לא היה מיטבי וכו'.