הפריה לקראת גיל 40
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני אוטוטו בת 40 ונמצאת כרגע ברילוקישן בארה"ב. יש לנו כבר ילדים אולם אנחנו בוחנים את האפשרות לעשות פה הפריית מבחנה לילד נוסף. מאחר וההפריה נעשיית באופן פרטי לחלוטין, יש לנו תקציב רק לסבב אחד של ניסיון. בבדיקת אולטרסאונד שעשיתי ביום השלישי של המחזור נמצאו 7 זקיקים. בדיקת mnh היתה 1.34 ובדיקת ffh היתה 9.3. ההפריות לנשים בגילי מתבצעות פה באמצעות icsi ולעוברים נעשיית בדיקת pgd. אנחנו מנסים להעריך לכמה עוברים תקינים להחזרה ניתן להגיע (אם בכלל) בסבב אחד של שאיבה בהינתן שאלו הם הנתונים. תודה רבה! טל
לא מכיר בדיקות mnh ffh אולי הכוונה fsh amh? בכל מקרה כשיש 7 זקיקים בד"כ ניתן לצפות ל- 7 ביציות.