שאלה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 42, השתמשתי חודש אחד בכדורי DHEA ובטיפול IVF שעשיתי בעקבותיו יצאו 14 זקיקים עם 6 עוברים באיכות יפים מאוד.לא היה הריון עקב רירית דקה מאוד.6-6.5 בטיפול שני של IVF - המשכתי לקחת DHEA - אך רמת הפרוגסטרון היה מאוד גבוה - 6 בתחילה ואמצע הטיפול ונראו באולטראסונד רק 6 זקיקים. החלטתי לבטל ולא להמשיך את הטיפול עקב הפרוגסטרון הגבוה 1. האם טווח ההשפעה החיובית של DEHA מוגבל לחודש? 2. אם אני עושה הפסקה בלקיחת הכדור (אחרי חודשיים וחצי שלקחתי) וחוזרת שוב לקחת בעוד חודש ההשפעה של הכדור תחזור להיות חיובית כמו בטיפול הראשון? 3. האם יש מה לעשות אם הפרוגסטרון גבוה בתחילת הטיפול של IVF? 4. פרוגסטרון גבוה בתחילת הטיפול ובאמצע הטיפול משפיע על איכות הביציות או רק על הרירית? אודה על כל השאלות
1. לא. 2. מקווה שכן. זה לא נבדק עדיין באופן מבוקר. 3. אולי לנסות דיכוי עם סטרואידים. 4 בעיקר על הרירית, אבל יכול לשקף את מצב הזקיקים.