Ivf שאיבה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. בת 44 אוטוטו. Ivf מס 6. במרץ השנה הושג הריון, הופסק עקב העדר דופק. טיפול קודם נשאבו 10 ביציות, הופרו 7, הוחזרו ביום 5 בבוקר 2 מורולות ובלוציסט התחלתי. לא נקלט הריון. בסבב הנוכחי מעקב זקיקים הראה כעשר זקיקים יום שישי האחרון (20/11) e2 עמד על 7900 המשכתי מינון של חצי דקה ו 600 מנופור בשישי ושבת והיום (שני 23/11) בערב עברתי שאיבה. נשאבו רק 4 ביציות. מה יכול להיות הגורם לפער העצום בין המעקב למה שהיה בפועל? האם E2 לא אמור להראות על מספר הביציות? האם ייתכן שעשיתי משהו לא נכון?
לא תמיד מספר הזקיקים הבשלים, בהם ניתן למצוא ביציות תקינות, זהה למה שנצפה במעקב.