מתחילה טיפולים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ' זיידמן, אני בת 39, מנסה כשנה להרות טבעי + הזרעה כ פעמיים, וחצי שנה של מעקב זקיקים (בפעם האחרונה גם עם בדיקות דם). החלטנו לעבור לטיפול. אנו חושבים לעבור מיד ל IVF שם יש סיכוי לתאומים. הבנתי שיש גישות רופאים שונות שיכולות להשפיע על ההחלטה להחזרת מספר העוברים. 1. מה דעתך על ההחלטה לעבור מיד ל IVF? 2. האם למרות הרצון לתאומים צריך לעבור ישר ל IVF או כן לנסות טיפול הורמונלי? אודה לתשובתך.
1. ברור שמדובר בטיפול יעיל יותר והגיוני יותר בגילך, אבל אין לי מספיק נתונים על מנת לענות לך. 2. הסיכון לתאומים אכן גבוה יותר בטיפולי הפריה, אבל גם זריקות להשראת ביוץ קשורות בסיכון לא מבוטל להיריון מרובה עוברים.
סיכוי לתאומים. לא סיכון! תאומים זה ברכה