שלום פרופסור זיידמן
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 27 14 יום אחרי שאיבה עם גירוי שחלות(בדרגה בינונית-קשה) וסיבוך של דימום לחלל הבטן קיבלתי שני מנות דם קיבלתי מחזור- אבל יש לי כאבי בטן ואגן חזקים (יש לי אנדומטריוזיס ואדנומיוזיס) האם יש לכך משמעות שהשחלות עדיין מוגדלות?(הם היו 13 ס"מ והשתחררתי עם 8 ס"מ) ומה בעניין הכאבים?-יש עדיין סיבה לדאגה? אני חוששת מכל הדבר הזה. מה עליי לעשות? למרות שקיבלתי מחזור יש סיכוי שתסמיני גירוי השחלות יחמירו?
אין סיכוי שתסמיני גירוי השחלות יחמירו אם את לא בהיריון, אך מיחושים קלים שכיחים כל עוד השחלות מגורות ומוגדלות.
עד כמה שכיח סיבוך כזה-של דימום לחלל הבטן משאיבת הביציות? ושאלה נוספת-נשאבו אלי 26 ביציות 21 הופרו חלקם הופרו באיקסי- למרות שלא ידוע לי על בעיית זרע. ויש רק 5 עוברים איך קורה דבר כזה?-כ"כ מעט. יש לציין שאת ההליך הזה אני עושה עבור פונדקאות