מעקב רופא רגיל או הריון בסיכון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לך, בת 42. לפני שנה הריון שבוע 11 שהסתיים עקב חיידק בדם ומאז שני כימיים וניסיונות שלא צלחו (הכל מ- IVF) כעת ממש בתחילת הריון, שבוע 5 ועוד דרך ארוכה לפניי אבל רופא הפריון שלי לא עושה מעקבים כך שאני צריכה לחזור לרופאת הנשים שלי השאלה היא האם בגילי יש חובה להיות במעקב רופא הריון בסיכון או מספיק אצל רופאת נשים 'רגילה' ומי בעצם מחליט עבורי? תודה מראש!
לקריאה נוספת והעמקה
אין חובה להיות במעקב רופא הריון בסיכון, ובד"כ מחליטים על כך בהתייעצות עם רופאת הנשים שיודעת האם היא ערוכה למעקב מהסוג שנדרש לך.
(מספר מקשר)