תומכי היריון לאחר תרומת ביצית
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אני בת 43 ,נקלטתי להיריון תאומים מתרומת ביצית ואני בשבוע ה-8 להריוני. אני לוקחת כל יום מינון משולב של אסטורפם ואנדומטרין 3 פעמים ביום מכל סוג אבקש לדעת עד לאיזה שבוע מקובל לקחת תומכי היריון ? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
פרופ' זיידמן, תודה רבה על התייחסותך. רופא נשים קבע כי עליי לקחת אנדומטרין 3 פעמים ביום עד השבוע 12. האם הטיפול תקין ? תודה רבה
פרופ' זיידמן, תודה רבה על התייחסותך. רופא נשים קבע כי עליי לקחת אנדומטרין 3 פעמים ביום עד השבוע 12. האם הטיפול תקין ? תודה רבה