ציסטות בשחלה בעקבות טיפול הורמונלי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בת 40 . בחודש שעבר עברתי טיפול עם מנופור 2 הזרעות שלצערי לא צלח. היום (יום 4 למחזור) עשיתי בדיקת אולטראסאונד ונמצאו 4 ציסטות בגודל של 18-22 מ"מ. הרופא מסרב לתת לי החודש טיפול הורמונלי ואני הצעתי שנעשה החודש הזרועות במחזור טבעי אך הוא לא התלהב מהרעיון. שאלותיי: 1. האם יש סיבה לוותר על הזרעות החודש? אני מבינה למה לא כדאי להזריק מנופור, אך כיוון שלרופא אין בעיה שננסה להרות באופן טבעי החודש, לא ברור לי למה לא לבצע את פרוצדורת ההזרעה ובכך להגדיל את הסיכויים. 2. האם יש משהו שניתן לעשות בכדי לסייע לציסטות לקטון ולהיעלם במהרה? תודה מראש!
לקריאה נוספת והעמקה