כאבים 3 ימים לאחר שאיבה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום נ + 1 בת 36.5 משקל 53.5 ק"ג עברתי טיפול IVF ראשון עם פרוטוקול ארוך ו כולל הזרקות של דקפפטיל וגונל F מנופור ובסוף לפני שאיבה זריקה 1 של אוביטרל ב 19.07 עברתי שאיבה בהדרמה מלאה שאבו 9 בציות קיבלתי אנטיביוטיקה לפני השאיבה בחדר ניתוח כאשר התעוררתי היו לי כאבים וישר יציאה קשה( סליחה על התאור ) אבל לא כאבים כמו היום ב 20.07 התחלתי נרות אנדומטרין בוקר וערב בואב גב תחתון ובטן תחתונה גם בעשיית צרכים ולפעמים קשה לשבת השאלה אם אמורים להיות כאבים כאלה ?? אציין כי אין לי עליה בחום וכמה אני אמורה לשתות ??
מיחושים מהסוג שאת מתארת לא נדירים אחרי שאיבה, אבל אמורים לעבור בהדרגה ולהגיב לאופטלגין או משכך כאבים דומה. כאב שהולך ומתגבר מחייב ליידע את הרופא המטפל. מקובל לשתות כשני ליטר ביום.