מעקב
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופ', אני רווקה בת 39 יש רזרבה שחלתית נמוכה מאוד כבר כתבתי לך, שפרוטוקול קודם נכשל לקחתי הורמונים 13 יום מינון 750 ליום- גונל אף 450 + 4 פרגובריס והיה חוסר תגובה מוחלט זקיקים לא התפתחו וחודש לאחר מיכן טבעי ללא טיפול גם לא התפתחו זקיקים. חודשיים אחרי, היום יום 23 לווסת US: רירית 3.8 ימין: 2-3 זקיקים קטנים, שמאל: 4 זקיקים קטנים LH - 0.5 E2- קטן מ 70 פרוגסטרון- קטן מ 2 האם המצב התייצב? במידה ובדיקות הדם ביום שני לווסת יהיו תקינות אתחיל פרוטוקול איזה הורמונים ומינון יומי היית ממליץ לקחת? תודה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה