גירוי יתר
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום עשיתי החודש טיפול עם מנופור, ביום שבת האחרון שעשיתי בדיקת אולטרסאונד היו 9 זקיקים ביום שני לפנות בוקר הזרקתי אוביטרל וחצי אתמול אחרי השאיבה הרופא אמר לי שיש טיפה נוזל ברחם ובעקרון הוא אמור לעבור לבד החזרה אמורה להיות ביום שישי והוא אמר שיעשה קודם אולטרסאונד ובמידה ולא יהיה נוזל יבצע החזרה רציתי לדעת האם יש מה לעשות כדי להעלים את הנוזל הזה לפני יום שישי על מנת שאוכל לבצע את ההחזרה לפי התכנון תודה
אפשר לשאוב את הנוזל בעזרת קטטר של הזרעות, אבל אני מניח שאם הכמות הייתה משמעותית אז הרופא היה עושה זאת בעת השאיבה.
הרופא אמר שזה טיפה נוזל ולכן לא התעסק עם זה השאלה האם יש מה לעשות כדי שזה לא יהיה ביום שישי ברחם על מנת שאוכל לבצע החזרה כרגיל? ובנוסף האם ניתן במידה ונשאר הנוזל אז לשאוב אותו באותו רגע ואז להחזיר את העוברים?