אסטרופם לדחיים ביוץ ותגובה שחלתית נמוכה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 36, בעלת רזרבה ותגובה שחלתית נמוכה (amh 0.82, fsh 18). לאחר שתי הזרעות כושלות (מנופור 75), שני זקיקם מובילים ו2-4 קטנים יותר. ביוץ מוקדם (יום 12 למחזור). לפני סבב ראשון של ivf. נתבקשתי לנטול אסטרופם למשך 6 ימים מהיום השני למחזור על מנת לדחות את הביוץ. ולאחר מכן להתחיל גונל F 150. האם טיפול זה יעיל בנשים עם תגובה נמוכה? אציין שגם הזרע לא תקין(ריכוז , תנועתיות ומורפולוגיה לא תקינים - 3.5 מליון בתנועה מתקדמת, מורפולוגיה 3%) האם הסיכויים להריון מאד נמוכים?
לקריאה נוספת והעמקה