לא הבנתי מהכתבה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תודה על תשובתך. אני בת 30, יש לי רזרבה שחלתית, מעוניינת בסבב הקפאת ביציות הרופא טוען ששני הפרוטוקולים מגיעים לתוצאה זהה ליום- מנופור 600 או 4 פרגובריס+ גונל אף 300=600 לבחור בין השניים מנופור 600 4 פרגובריס+ גונל אף 300=600 מה שיוצא פחות עלות כספית ליום אם לא נתייחס לעלות הכספית, מנסיונך שני האופציות מביאות לאותה תוצאה, מה יותר מומלץ חזק וסיכוי להגיב יותר טוב? קראתי את הקישור ששלחת, לא היה ברור לי מה מומלץ יותר הורמונים עם FSH+LH או רק אחד מהשניים כשיש רזרבה שחלתית נמוכה מה עדיף מנופור, גונל אף, פרגובריס או מנוגון? אשמח לתשובה
לקריאה נוספת והעמקה