שחלות פוליציסטיות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 32 מנסה להיכנס להיריון שבעה חודשים . היו לי ארבעה ווסתות תקינות מה- 31.1 לא קיבלתי מחזור כלל. הלכתי לרופא אחד שעשה בדיקה גניקולוגית ללא בדיקות דם ואמר שהכל תקין ושעליי לחכות. הלכתי לחוות דעת שנייה וראה אותי רופא אחר שלא עשה בדיקה גניקולוגית ושלח לבדיקות דם ( לא לאחר ווסת ) , לאחר שקיבל את התוצאות אבחן את הבעיה של שחלות פולציסטיות נתן לי כדורים לקבלת ווסת ושלח אותי לצילום רחם . אין לי תופעות של שיעור יתר , השמנה או אקנה . אשמח לדעת האם ההפניות שנתנו לי הם נכונות,?האם אבחנה נכונה ? והאם יש רופאים שמתמחים בתופעה?
זו בעיה שכיחה מאד, שכל רופא פריון אמור להיות מיומן לטפל בה. בדיקות הדם יסייעו לאשר את האבחנה ולבדוק האם זה רק מבנה השחלות שלך או שיש לך את תסמונת השחלות הפוליציסטיות.