דימום בין וסתי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר', בעיה שמטרידה - בשלושה חודשים האחרונים, מאז שהתחלתי טיפולים הורמונליים (הזרעה וIVF - מנופור ופרגובריס), ביום ה-תשיעי לבין ה-12 למחזור מתחיל לי דימום קל ביותר ליומיים שלושה שנראה בניגוב על נייר טואלט. מכיוון שאנחנו זוג שומר טהרה הדבר משבש מאוד את חיי האישות ביננו.דבר זה לא קרה לפני הטיפולים. ממה לדעתך זה יכול לנבוע ומה ניתן לעשות? תודה רבה
יתכן וזה קשור לתנודות ברמות ההורמונים במהלך הטיפול או לבעיה כמו פוליפ ברחם. צריך לשקול לעשות היסטרוסקופיה לבדיקת חלל הרחם ולהתאים את התרופות שאתם מקבלים כך שרמות ההורמונים יעלו באופן עקבי יותר.
תודה, בצעתי היסטורוסקופיה לפני 4 חודשים ונכרתה הידבקות. טכנאית האולט במהלך המעקב ראתה חשד למיומה קטנה בשריר שלא יוצא לחלל הרחם - האם יש צורך לבצע היסטורוסקופיה נוספת? ומה הכוונה בהתאמת מינונים? המון תודה