נדודי שינה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רופאים יקרים וחג חירות שמח:) אני בשבוע 32 כבר שבועיים שהשינה שלי היא; ללא שינה. אני מצליחה להירדם לשעה וחצי וקמה. לא מצליחה לחזור לשינה וגם אם כן, אז לעוד חצי שעה. אני ממש מרגישה כמו זומבי. האם יש משהו טבעי, שניתן לקחתו ולישון אחרת? האם חוסר השינה עלול חלילה לגרום נזק? תודה מראש וחג שמח.
לקריאה נוספת והעמקה
ניתן לקחת דברים טבעיים כמו קלמנרבין לילה. אפשר גם לקחת תכשירי דוקסילאמין כמו TONIGHT או UNISOM. לעתים שינה בכורסת הנקה / טלוויזיה גם עוזרת. לא סביר שיגרם נזק כל עוד לא תעשי תאונה בשל העייפות המצטברת.
(מספר מקשר)