הפרשות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר טוב, בת 47 שנים, 3 הריונות טיבעיים, שהאחרון שבהם בגיל 41.שימוש למעלה מעשור במרסילון.כבר 8 ללא אמצעי מניעה כלשהן. לאחרונה מחזורים לא סדירים . לאחר מחזור חודשי האחרון , הופיעו לאחר יומיים הפרשות מהנרתיק שנמשכות כבר שבועיים . הכמות מאוד קטנה , ומופיעה מעת לעת. בלילות האחרונים, תחושה שחם לי ואני מזיעה. במהלך ההפרשות עשיתי בדיקת דם : אסטרדיול 414 FSH < 0.8 LH קטן מ 0.17 T4 15.4 TSH 2.37 תיפקודי קרישה תקינים לחלוטין. א.מה המשמעות של התוצאות ההורמונליות? ב. האם ניתן להבין מהתוצאות הללו, שאין סיכוי להריון טיבעי ?
לקריאה נוספת והעמקה