חומצה פולית 5 מ"ג
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני אחרי IVF, שבוע 16. לקחתי 4 חודשים חומצה פולית במינון 5 מ"ג + פרנטל שמכיל 400 מק"ג. לא ידעתי שמחודש רביעי כבר אין צורך בכך ורק היום הפסקתי. לא היה לי חסר לפני ההריון ולפי ההנחיות של משרד הבריאות משנת 2012 איני עומדת בקריטריונים למינון גבוה יותר- כגון סכרת, IBD, השמנה וכו'. קראתי כעת שגם עודף חומצה פולית יכול להזיק (מתילציה, סרטן וכו') וש- UL הוא 1000 מק"ג ולקחתי פי 5 מזה לא כולל המינון שיש בפרנטל. האם לדעתך יש מקום לדאגה בגלל עודף חומצה פולית בדם מספר חודשים?
לקריאה נוספת והעמקה