עצתך הדחופה- הוספת פרט
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 38 רווקה. התחלתי כפרוטוקול ארוך, שבועיים דקפפטיל לאחר מיכן הורמונים יום 3 להורמונים (גונל אף 450 +3 מנוגון+ דקפפטיל) US מים חמישי: רירית 1 מ"מ וזקיקים קטנים דם: E2 -116 / פרוגסטרון - 2.1 הרופא אמר להפסיק דקפפטיל יום 6 להורמונים (מיתוכם 3 ימים לא דקפפטיל) US מהיום יום 9 לווסת: רירית 3.5 מ"מ ימין- זקיק 10 מ"מ+ קטנים, שמאל- קטנים דם: E2 -496 / פרוגסטרון - 2.6 אני על מינון הכי גבוה והשחלות לא מגיבות 1. ע"פ הבדיקות, יש מצב שדקפפטיל לא התאים לי ? 2. ניראה שלא יהיה לי במועד שאיבה מינימום 2 זקיקים בגודל סביבות 23, לעצור פרוטוקול ולנסות חודש הבא? אני דואגת מה לעשות מעריכה עת דעתך תודה מראש.