דחוף - הזרעה!
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בטיפול להזרעה עם מנופור עם מעקב זקיקים: ביום חמישי: זקיק 17, זקיק 12 וקטנים. LH 10.4, E2 709, PRO 1.5 רירית 8 היום, יום ראשון בשמונה בבוקר: זקיק 19, ועוד קטנים בגודל 11. LH 51.6, E2 2746, PRO 4.6 רירית 10 1. האם אני לקראת ביוץ? יש הערכה מתי יתרחש? 2. כנראה הזרעה ללא אוביטרל מחר בבוקר - האם כדאי לנסות ללכת לרופא פרטי בערב להזרעה? 3. אם ההזרעה מחר בבוקר עם בעיית זרע קלה לקיים הערב יחסים (קיימנו אתמול בערב) או להימנע עד ההזרעה לשיפור איכות? תודה!
1. כן. בקרוב. 2. אפשר. למרת שאין הבדל משמעותי בין הזרעה בבוקר או בערכ. 3. להימנע עד ההזרעה לשיפור האיכות.