שחלות פוליציסטיות ופעילות יתר של בלוטת התריס
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לאורך שנים אבחנו אותי עם תסמונת של שחלות פוליציסטיות בעקבות זקיקים גדולים ורבים בשחלות ,קבלת וסת אחת לכ8 חודשים בממוצע וערכי LH גבוהים, לאחר 4 שנים טיפולים רבים ו2 הפלות בחודש שלישי-רביעי נקלטתי להריון ספונטני , ילדתי ילדה בניתוח קיסרי לפני כ-7 חודשים מאז לא קיבלתי וסת. עשיתי בדיקות דם וקיבלתי תוצאות של LH גבוה (18) FSH 9 וערך נמוך מאוד של TSH 0.01 עם ערכים גבוהים של T3 ןT4 אני מאוד לחוצה כי ממה שקראתי מצד אחד מדובר בשחלות פוליציסטיות ומצד שני מדובר בעודף פעילות של בלוטת התריס אני מאוד מענוינת בהריון נוסף אך לא יודעת מתי אשוב לקבל וסת ומה הפתרון לכך. אנא עזרתכם תודה מראש
כדי לענות על השאלה שלך ביחס להגעת הוסת, עליך לעשות בדיקת דם לאסטרדיול ופרוגסטרון.