נטילת כדורי ארקוקסיה והשפעתם על איכות הזרע
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני ובן זוגי נמצאים בתהליכים של נסיונות להרות, כאשר אני נוטלת טיפול הורמונאלי (גונאל F ואוביטרל) ונמצאת במעקב זקיקים מידי חודש. עקב תאונת דרכים ופגיעה בגבו, נוטל בן זוגי כדורי ארקוקסיה בששת הימים האחרונים. היות ובימים אלו הומלץ לנו לנסות להרות (ביחסים טבעיים), רציתי לברר האם יש לכדורי הארקוקסיה השפעה על איכות הזרע/תכונותיו? האם בטוח לקיים יחסי מין בזמן נטילת כדורי הארקוקסיה על ידי בנזוגי או שכדאי לו להפסיק ליטול אותם? אודה לתשובתכם, רותם.
לקריאה נוספת והעמקה
ארקוקסיה שניתן לחולדות במינון פי 4 יותר גבוה מהמקובל בבני אדם לא פגע בזרע. זה מה שידוע.
(מספר מקשר)