חוות דעת
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, אני בת 26, בריאה, פרופיל הורמונלי תקין והיסטרוסקופיה תקינה. אנחנו מנסים להרות כשנה ללא הצלחה. בעלי בן 32 ובתחילת השנה (2014) התגלתה אצלו ספירת זרע נמוכה (תנועתיות ומורפולוגיה תקינות). התחלנו עם הזרעות: 3 הזרעות ללא הורמונים, ספירות זרע של 4, 7 ו 10 מיליון/סמ"ק (לפני ההשבחה) וכולם נכשלו. ואז עברנו להפרייה חוץ גופית: נשאבו 20 ביציות, 10 הפריות, 6 הוחזרו ב 3 החזרות - גם הפעם כל ההחזרות לא הניבו הריון. בעלי עשה לאחרונה שתי בדקות זרע ביולי ולפני כמה ימים ובהם הספירה הייתה 18 ו 35 מיליון/לסמ"ק! לאור תוצאות אלו החלטנו לבצע צילום רחם ולהמשיך עם הזרעות. נשמח לדעת אם ההחלטה שלנו נכונה והאם עדיף לעשות הזרעות במחזור טבעי או עם השראת ביוץ
הזרעה עם השראת ביוץ יעילה יותר, אבל מעלה משמעותית את הסיכון להיריון מרובה עוברים.