פרוטוקול ארוך שלא מגיב אחרי גרידה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לפני כמעט חודשיים עברתי גרידה בשבוע 15 כיוון שגילו בשקיפות עורפית תסמונת דאון. זה קרה בטיפול IVF ה9 ואני לא צריכה להסביר איזה כאב לב זה..אני בת 41 בלי ילדים. החלטתי שאני ממשיכה לנסות בלי ייאוש והרבה אופטימיות. קיבלתי גלולות להסדיר את המחזור כי הוא לא הגיע כמו שצריך ואחרי שהגלולות עזרו למחזור התחלתי בפרוטוקול ארוך. אני עם סינראל כבר שבועיים וחצי ומזריקה גונאל 450 6 ימים. היום עשיתי מעקב זקיקים וראו שיש רק זקיקים קטנים ועובי רירית 3 ממ שבעצם לא התעבתה בשבוע האחרון.. אני ככ עצובה שלא יתואר. אני לא נתקלתי במצב כזה בעבר. מישהי יכולה להבין אם זה אומר שהטיפול יופסק ? תודה רבה..שיהיה שבוע עם בשורות טובות..