הקפאת בייציות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 35 ו4 חודשים, שוקלת מצב של הקפאת בייציות וגם הקפאת ביציות מופרות מתורם בבנק הזרע (כלומר חלק וחלק ) כדי לדחות את נושא ההריון ולבטח את עצמי למיקרה שהמיוחל לא יגיע בקרוב. המחזור סדיר כול 30 יום בדיוק. כחלק מהתהליך ערכתי בדיקות ביום השלישי למחזור,אשמח לקבל תגובה לגבי מצבי והאם אני פועלת נכון לגבי התהליך הזה של ההקפאה כי אני חוששת מאוד מאי הצלחה בשל הגיל או בשל הנתונים שלי. הערכים הם: E2 = קטן מ 100 PMOL -- מה זה אומר ? יש עוד 4 נתונים ממתחת של ערכי יחוס נשים: FULLICULAR 72-530 / MIDCYCLE PEAK 235-1310 /LUTEAL 250-786 / קטן מ118 POSTMENOPAUSA Fsh = 5.5 LH = 5.6 Prolactin = 616 Testosterone = קטן מ1.5 NMO/L TSH = 2.14 האם יש דבר נוסף שאני צריכה לדעת בוודאות לפני התהליך , כאמור התחלתי בדיקות גנטיות ועוד בדיקות כלליות
הבדיקות שרשמת תקינות ההחלטה להקפיא ביציות וגם עוברים נכונה יש הרבה מידע שאת צריכה לקבל לפני התהליך