שאלות דחופות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי פרופ, שאלתי אותך כמה שאלות אתמול ואשמח לקבל שוב תשובות מפורטות :) שבוע 7 וארבעה ימים עם תאומים. 1. שאני עושה אפצ'י אני מרגישה כאילו משהו מוזר בבטן, מן תחושה של שריר תפוס אבל שונה מהרגיל ....האם זה יכול לפגוע בכל דרך שהיא בעובר? גם שהאפצי ממש חזק ודורש מאמץ מהבטן? 2. עד עכשיו יש לי רק כאבי חזה וכאבי מחזור שבאים והןלכים..היום לפני ש0כמה שעות התחיל לי כאבים בצדדים שאם איני טועה מגיעים מהשחלות וממש אחד לאחד כמו כאבי ביוץ. האם זאת תופעה נורמאלית?? יש לציין שאתמול הייתי בביקת דופק כך שלא מדובר בציסטה... אשמח לתשובות,.תודנ!!
1. לא. ובאופן מפורט, בשום אופן לא. 2. בתחילת ההיריון יש מיחושים מהסוג את מתארת. אם הכאב מתגבר כדאי לשוב ולהיבדק.