פרוגינובה ופרוברה אחרי היסטרוסקופיה וגרידה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום עברתי גרידה להפסקת הריון בשבוע 10, לאחר מכן היה חשד לזיהום עקב חום ואושפזתי. בהמלך האישפוז בבדיקות אולטרסאונד נתגלו ממצאים כלשהם ונוזלים ברחם, חשד לשארית שליה. לאחר שהמתנתי לוסת שאולי תנקה זאת בהמלצת הרופאים- הוסת היתה קצרה מאוד, פחות מיומיים, ובאולטרסאונד חוזר הממצאים עדיין היו ברחם והוחלט על היסטרוסקופיה. לאחר הפעולה קיבלתי בין היתר כדורים למשך חודשיים פרוגינובה וב10 ימים האחרונים של כל חודש להוסיף פרוברה. אציין כי עדיין אין לי ילדים, ואני ממש לחוצה בעניין הפריון העתידי. למה משמשים הכדורים האלו, למה בעצם אני נוטלת אותם? האם נחוץ טיפול של חודשיים? יש להם תופעות לוואי שכיחות? נפיחות, צבירת נוזלים, עליה במשקל או כל דבר אחר?
1. לעיבוי מלאכותי של הרירית. 2. כך הרופא שלך סבור. 3. כן. אבל בד"כ זו תרופה הורמונאלית נסבלת.