דימום קל , המשך
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בהמשך להודעה שלי דימום קל הריון תאומים השק השני מעוך שכחתי להוסיף ש כל 26 יום יש לי דימום למשך יום,ואז הפרשות מדי פעם חומות אני כבר בשיליש השני שבוע 13 4 וגם הפעם זה קרה כבר 3 פעמים כל 26 יום יש לי דימום שנמשך ליום ואז מפסיק האם יכול להיות שזה דימום ווסתי למרות ההריון . ההריון ממשיך תקין האם אחרי הדימום אם ההריון ממשיך תקין אין צורך,בדאגה ? אודה לתשובתך פשוט אבודה
לקריאה נוספת והעמקה
דימום בהיריון לא נדיר, ותמיד מעורר דאגה, אבל ככל שההיריון מתקדם הסיכוי לסיים את ההיריון בהצלחה עולה.
(מספר מקשר)
נחשב להריון מספיק מתקדם? תודה רבה