דילמה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בני 37.8. אחרי 3 הריונות ספונטניים בשנתיים האחרונות, 2 מהם הופסקו באופן יזום לאחר סיסי שיליה לאור נשאות NF1. האחד הסתיים בהפלה טבעית. אחרי 2 מחזורי IVF לצורך PGD שכשלו (כ 10 ביציות בכל סבב), עם 2 עוברים בריאים מוקפאים. מתלבטים לגבי ההמשך: האם לחזור לדרך הישנה והטובה על כל המשתמע או לפצוח בסבב PGD נוסף. השאלה: עד כמה משמעותי פקטור הגיל במובן של חודשים לכאן או לכאן? עד כמה השיקול לפסיק את הטיפולים קצת נכון/שגוי?
לקריאה נוספת והעמקה
זו באמת דילמה, מאחר והתוצאות של PGD בישראל בד"כ די מאכזבות ובהתאם נדרשים לא מעט טיפולים חוזרים. גורם הגיל לא משפיע ברמה של חודשים בגילך.
(מספר מקשר)