דימום 4 ימים לאחר שאיבת ביציות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 26, עברתי שאיבת ביציות לשם שימור פוריות בעקבות כריתת שחלה בתאריך .22.06 היום, 27.6, התחיל אצלי דימום. האם מדובר בווסת או שכדאי לגשת לבית החולים? לפי דעתי לא סבלתי מתופעות מיוחדות לאחר השאיבה מלבד כאבים קלים ביומיים הראשונים. הטיפול שקיבלתי: - דופאסטון 2 טבליות*3 ימים - תחילת וסת בתאריך 08.06 - תחילת זריקות פיוריגון ב-09.06 למשך 11 ימים. זריקות של 300 ביום. - תחילת זריקות אורגלוטראן 0.25 ביום השישי מתחילת הוסת (13.6) למשך 7 ימים. - 2 זריקות דקפפטיל 0.1 ב-20.6 נשאבו 19 ביציות(שחלה אחת) תודה
לקריאה נוספת והעמקה