בטא תאומים?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם בטא מעל 500, שבועיים ויום אחרי החזרת שני עוברים באיכות נמוכה (כך כתב הפרו' בדף החתימה על ההחזרה), מעיד על הריון תאומים? האם לאיכות העוברים הנמוכה יש משמעות קלינית להמשך? (הפלות/ מומים מולדים/ אחר?) האם כאבים בצד (בערך באזור השחלה הימנית), כאבי בטן ושלשולים הם תופעות נורמליות או חריגות? מתי יהיה ניתן לעשות אולטרא סאונד ראשון ובירור דופק לעובר? תודה רבה! נ.ב. הפורום מאד יעיל!
בטא מעל 500 שבועיים ויום אחרי החזרת שני עוברים לא מעיד בהכרח על הריון תאומים. לאיכות העוברים הנמוכה איןיש משמעות קלינית להמשך. התסמינים שאת מתארת שכיחים, אבל אם הם מתמידים הם מחייבים בדיקה וכדאי ליידע את הרופא המטפל.