מחיצה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופסור, בהריון תאומים לא זהים מ-IVF שבוע 15, סיכום סקירה: "ייתכן מחיצה תוך רחמית". מה הכוונה בייתכן? באיזה שלב/שבוע רואים אם יש מחיצה? האם יש סיכון במי שפיר כאשר יש מחיצה (מעבר לסיכון הרגיל במי שפיר)? אודה על תשובה בהקדם
לקריאה נוספת והעמקה
מאחר והרחם נוצר בחיים העובריים משני רחמים, אצל נשים רבות ניתן עדיין לראות מבנה רחם בצורת "לב", כלומר עם מחיצה קטנה במרכז. כמעט תמיד זה חסר משמעות, בוודאי ביחס לביצוע בדיקת מי שפיר. ניתן כיום לשקול להימנע מביצוע בדיקת מי השפיר בתאומים בעזרת בדיקת דם ל- DNA של העובר.
(מספר מקשר)