בטא
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בתאריך 6.6 זריקת אוביטרל בתאריך 8.6 הזרעה (היום בדיוק 14 יום) 19.6 (יום חמישי, 11 יום להזרעה) - בטא 43 20.6 (יום שישי, 12 יום להזרעה)- בטא 88 בטא - 233 (היום, 14 יום בדיוק) פרוגרסטון - 166 1. כמה בטא צריך לצאת 14 יום לאחר הזרעה? 2. האם הקפיצה יכולה לרמז על תאומים? או שזה סביר לאחד? 3. האם רמת הפרוגרסטון תקינה? 4. עד מתי חשוב רמת הפרוגרסטון להריון ומתי זה יורד ואין לו משמעות? 5. איזה שבוע אני נמצאת? כיצד מחשבים? תודה רבה על המענה!
לקריאה נוספת והעמקה
1. 100-200. 2. אולי. 3. כן. 4. עד הלידה. 5. הוסת האחרונה מחושבת לפי שבועיים ממועד ההזרעה.
(מספר מקשר)