נוגדי קרישה ו-IVF
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב, אתמול הייתי אצל ההמוטולוג לראשונה, בשל הפלות חוזרות (בשבוע 5+5 ובשבוע 23 - הפסקת הריון בשל IUGR) וחשד ל-apla. הרופא המליץ על 60 מ"ג קלאקסן וכדור אספירין ואמר שתחילת השימוש בהם, כמו כן, קבלת המרשמים, הם דרך רופא הפריון בלבד, הוא זה שיחליט באיזה שלב של הטיפול להתחיל. הרופא שלי בחו"ל - הפרוטוקול שלי הוא שבועיים גלולות עם קבלת הוסת, הפסקת גלולוץ, המתנה לוסת ואז הזרקת מנופור ודקפפטיל. אשמח אם תוכל לומר לי באיזה שלב של הטיפול עלי להתחיל ולהשתמש בקלאקסן ובאספירין. תודה רבה, אורית
אם ההמטולוג חושב שאת בסיכון גבוה בד"כ מתחילים את נוגדי הקרישה במקביל לזריקות המנופיור, כמובן בכפוף להנחיות הרופא המטפל.