החזרת מוקפאים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בהחזרת מוקפאים על בסיס טבעי (מתרומת ביצית- שלושה ימים לאחר הביוץ) 1.מה צריכים להיות ערכי ההורמונים להחזרה אופטימלית? 2. הביוץ שלי סדיר,אך חלילה אם הרירית תהיה בעובי המספיק , האם ניתן להוסיף הורמונים בסמוך להחזרה (אני מתחילה מעקב ב25/5)כדי לעבות אותה? 3. האם הריון תאומים בגיל מתקדם 44.5 הוא מסוכן? הייתי מעדיפה תאומים אך חוששת מסיבוכים להם ולי..שמעתי שזה הריון בסיכון גבוה.. תודה רבה על עזרתך
לקריאה נוספת והעמקה
1. זה תלוי במספר וגודל הזקיקים. 2. בד"כ לא מקובל כי זה ידכא את הביוץ. 3. הריון תאומים מסוכן בכל גיל.
(מספר מקשר)