היריון כימי שני
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב ! אודה לעצתך - בת 30, שחלות פוליציסטיות. תשובת בטא 8 בהזרעה רביעית. הזרעה ראשונה היריון כימי. קיבלתי מחזור ולכן נראה לי שזה היריון כימי נוסף. 1. אם אני מבינה נכון ההפריה הצליחה וההשתרשות לא.. נכון ? 2. אילו בירורים אתה ממליץ לי לעשות על מנת לבדוק את הנושא ? 3. עשיתי צליום רחם ויצא תקין- האם כדאי לבדוק גם את חלל הרחם עצמו ? (היסטרוסקופיה?) 4. עשיתי בדיקה של קרישיות: PT INR,APTT,CONTROL PTT, הן יצאו תקינות. כיצד אני יכולה לבדוק יותר לעומק את נושא של קרישיות יתר לפני המעבר להפריות? 5. כאמור ההזרעה הצליחה - למה שהפריה תעזור לי בהשתרשות?? תודה רבה רבה רבה
1. נכון. 2. תלוי מה עשית עד כה. 3. יש לשקול זאת. 4. יש פנל בדיקות מפורט שהרופא המטפל יוכל לתת לך. 5. כי יש שליטה טובה יותר של בתהליך ואפשרות של בחירת העוברים הכי טובים..