התייעצות- הפריה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי פרופסור אני כותבת לך הרבה, היום אני אחרי בטא שלילית לאחר החזרת עובר טרי יפה( שמונה תאים, שלושה ימים ובלי שברים), להזכירך הגעתי לטיפולים בגלל צילום רחם שבו צוואר הרחם והרחם תקין אבל עש חסימה בחצוצרה אחת ובשנייה יש רושם שתקין, הפרופיל ההורמונלי והמחזור תקין אך בהמשך גיליתי רזרבה שחלתית נמוכה לפי הamh 0.64..( שעשיתי במקרה ). בשאיבה נשאבו שבע ביציות שכולן הופרו והעוברים יפים מאוד- זאת הפריה ראשונה, האם לא נקלטתי כי הסיכויים שלי פחותים מלכתחילה בגלל הamh?..... מה חוות דעתך על מצבי?
לקריאה נוספת והעמקה