ערכי בטא ודופק עוברי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! אני כשלוש שבועות ויום אחרי החזרת שני עוברים טריים. הערכים שלי הם: בטא ראשון 12 יום אחרי החזרה 260 (23.3) 72 שעות לאחר מכן 1309 (26.3) לאחר 5 ימים נוספים 8106 (31.3) וניצפה שק הריון אחד בלי שום בדר נוסף. זה היה בדיוק 3 שבועות ויום אחרי שאיבה. באותו יום וגם יום לפני היו לי בחילות והקאתי מספר פעמים אבל אתמול כמעט ולא היו לי בחילות. זה מדאיג אותי מאוד...נאמר לי לבוא לבדיקת אולטראסאונד 4 שבועות אחרי שאיבה ( דהיינו שבוע 6) האם זה לא מוקדם מדיי לרואת דופק עוברי? מה בעצם מצפים לראות בשבוע זה באוטראסאונד??? האם יכול להיות שרמת הבחילות פחתה והכל עדיןן תקין? ( רגישות בשדיים חזקה כל הזמן). האם ערכים אלו מצבעין על הריון תאומים ואם כן למה ראו רק שק הריון אחד.. איך בעצם בטא בהריון תאומים אמור לעלות? כפול 4 כל יומיים במקום כפול 2? ועוד שאלה לפי מה מחשבים את גיל ההריון לפי שאיבה או לפי החזרה? אני מאוד לחוצה ולא מוצאת את מקומי אשמח לתשובה בהקדם...
בשבוע 6 ניתן בד"כ לראות דופק ולקבוע האם מדובר בתאומים. הבטא אמורה בערך להכפיל את עצמה כל יומיים. אני מחשב את גיל ההיריון לפי ההחזרה.