לאחר טיפולי פוריות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני ובעלי מנסים להכנס להריון רביעי מזה כשנה, אני בגיל 40 לאחר 3 לידות רגילות, בכל חודש הייתי במעקב אחר הביוץ וכן בשלב מסויים גם ניסנו מעקב+הזרעות, ביצעתי במהלך השנה את כל הבדיקות הנדרשות כגון: בדיקות דם, צילום רחם,היסטרוסקופיה. כל הבדיקות היו תקינות לחלוטין. בחודש זה הופנתי לטיפולי פוריות במונופר 75 + אוביטרל, כמו כן ביצענו הזרעה ולאחר 4 ימים קיבלתי מנה נוספת של אוביטרל. יש לי מס' שאלות: 1. מתי עליי לבדוק בדיקת דם להריון? 2. 3 ימים לאחר ההזרעה הייתה לי חולשה + דופק מהיר מס' פעמים במשך יומיים, מה זה אומר? 3.האם בעקבות טיפולי הפוריות הסיכויים שלי להיות בהריון גדולים יותר? אודה לך על תשובתך.